پول های ککی

  • ۰
  • ۰

سری جدید جملات زیبا و ناب 94

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده
به خاطر خودت هم که شده آن نگاه ها را غلاف کن !
 انتظار
زیباترین نقاشی دنیاست
وقتی حاصل تصویرش
تو باشی ...
رابطه منو عشقم
مثل چای وشکر میمونه
هر چی بخواهی بهمش بزنی
ما بیشتر قاطی میشیم
بعله اینجوریااست :)
.
.
.
زندگی را دوست دارم چون با یادش سپری میشود…
خواب و رویا را دوست دارم چون با بودن او شیرین میشود…
مهربانی را دوست دارم چون او اینگونه است…
این جملات را دوست دارم چون به یاد او می افتم…
او تنها رویای من است…
عیبی ندارد عادی رفتار کنی
به این شرط که
عادی “احساس” نکنی!
ریچارد باخ
.
مرا در آغوش بگیر
حتی شده با دست های سرد آدمک های یاهو
می خواهم به آغوشت برگردم…
.
.
.
بی شک
در تو هزاران فرشته مأوا دارند ؛
وگرنه
آدمی و اینهمه مهربانی …؟!
هرکه فرهاد شود در ره عشق

همه کس در نظرش شیرین است

تهمت کفر به عاشق نزنید

عاشقی پاک ترین آیین است
همسر از نام تو سر شد ای "همسر" من
قامت سرخ لبت خوابگه بستر من
من که هر شب پیش تو قربانی و دل داده ام
من به شوق روی تو از مادر خود زاده ام
بی تو

حتی باران هم

بوی تشنگی می دهد

گـاهــــی لال مـــی شود آدم …

حـرف دارد ؛ ولـــی …

کلمه نـدارد … !!!
جملات و اس ام اس عاشقانه

نگاهم بیقرار هجوم قدم های توست

و تو با خبری

اما…

هرگز از جاده ی دلم گذر نمی کنی…
جملات و اس ام اس عاشقانه


    پارامغناطیس سخت
    من یک زمین شناس خوب میشوم
    چون یک کانی شناس خوب هستم
    من تنها راه شناسایی ات را کشف کردم
    تو مانیتیتی(نوعی کانی)
    خاصیت مغناطیسی داری...
    ودر هر حالتی مرا جذب می کنی،ناخود اگاه
    وحالا فهمیدم که
    من هم یک پارا مغناطیس سختم
    در حضورت به سرعت جذب میشوم و جهت گیری ام به سمت توست
    ودر نبودنت هم
    تغییر حالت نمی دهم و نمیشوم
    "من"
    وهمان "منٍ تو" باقی می مانم.....!

    دریا(دوستم)

جملات زیبا 94


  • ۹۴/۰۵/۲۵
  • حبیب نادری

جملات زیبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی